On page 884 in the 28 July 2011 issue, there is an error in the affiliation of the first author (Cappellini). The word “Scientifico” is misspelled. The affiliation should have read: “1Universitá di Milano, Ca Granda Foundation Istituto di Ricovero e Cura a Carattere Scientifico (IRCCS), Milan, Italy.” On pages 885, 887, 889, 891, and 893, there is an error in the running title of the article; the word “EFFICIENCY” should be “EFFICACY.” The running title should have read: “DEFERASIROX 5-YEAR EFFICACY AND SAFETY.” The errors were corrected in the online version, which now differs from the print version.